FRÅN GATAN.

Var på maskeradfest i lördags. Bästa temat, jag och emily var uteliggare med bästa tröjorna.

Isa var en sopa. en soppåse,en gran eller något. hah
Ni vet när det känns som att hela världen sviker er och den enda som står kvar är tjejen som skrattar bort alla mina problem. (Positivt) tvingar mig att laga middag till henne. skrattar när jag gör illa mig och kramar mig då jag gråter. Alla har vi en hon i sitt liv. Eimante råkar vara min hon. Världens bästa tjej som ligger mig så varmt om hjärtat. När man hörs varje dag bara för att se till hur man mår. Det är kärlek, hon är kärlek. Vi lagade världens godaste middag och gick en lång promenad och svettades för första gången på länge. Vi pratade om sommaren och om våra sommarplaner. Kommer bli så fint.

Annars så ler jag för det mesta och har kortlov. Försöker få kontroll på min kamera som värkar vilja dö. Har världens mest vill-flytta-hemifrån panik. Om hundra överrenskommelser så kanske till augusti. Nu ska jag göra om bloggen lite mer hemtrevlig.

Kommentarer
Postat av: towe

men skrullaaaaaaaaan, du gjorde min kväll och det ska du få göra någon dag framöver också

saknar dig med finastee

2012-05-20 @ 01:12:58
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0