Han och jag.



"Det är läskigt säger jag och rycker på axlarna.

Han skrattar - vadå läskigt?

Ja, säger jag och gör en paus... Tänk om vi börjar tycka om varandra jättemycket så går det åt helvete.

Han svarar snabbt.

Ja tänk om? Men tänk om det inte gör det?

Jag tar ett djupt andetag.

 

Och allt detta snack om att man kan välja mellan strålande sol med risk för regn eller ständigt grå himmel. Så enkelt val. Det där regnet bleknar också bort i asfalten tillslut.

 

Jag tror att jag slutat vara rädd."

 

-Forni.


Kommentarer
Postat av: Anonym

döö, så lycklig jag är för din skull!

2012-03-09 @ 08:54:01
URL: http://eiiimma.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint inlägg,min älskade älskade vän

2012-03-09 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0