Idag

1.jag hatar mitt hår
2.vet ni varför,jo för jag har tappat bort min plattång (åh nej) tänker ni nu.TYST jag har gått med uppsatt jävla hår hela lovet.det är väl kul??nej känner mig som en kille
3.mitt rum ser ut som en soptipp bokstavligen.min byrå föll ihop (haha) så slängde ut den och nu ligger allt på golvet. moa skulle spy på mig om hon kom hit nu
4. jag älskar min blogg för att den är så dödstråkig
5.jag älskar att jag ska se hockey ikväll
6.jag hatar snön för jag har ingenting att göra med den,öppna backen för helvete
7.jag dricker cola ur vinglas bara för att jag kan och för att fira hur mycket jag hatar :@
8. fick reda på en otroligt jävla sjuk sak idag som får mig att vilja döda ungefär.
9.jag hatar lov det suger men jag hatar skola mer. dilemma
10. den där spetströjan tänkte jag ta på mig idag,men NEJ haha känner mig löjlig (får man säga löjlig?) ja jag får min blogg. för att jag tycker sånna är fula och konstiga.sånna riktiga tjejekläder är fula
11.MIN ANDRA PLATTÅNG ÄR JU FAN MINDRE ÄN EN TOFFEL haha gud nej xP
12. JAG HATAR ALLA HEJDÅ  nu ska jag till vännäsby och umgås med flickor som kanske äger en plattång men de gör INTE JAG sen ska vi se hockey med några pojkar


Kommentarer
Postat av: Fani

Sluta hata :@

2012-01-06 @ 15:25:07
URL: http://fani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0