Jag lever

Sagali sluta tjata på att jag ska blogga.Det kommer automatiskt.Mina senaste dagar har varit jobbiga och bara fyllda av oro . Min älskade vän isa var med om en snowboard olycka i fjällen. Har mest gått runt och varit orolig. Åkte in till henne idag,kramades och pussade på henne. Hon är inte i världens bästa skick men hon kommer bli bra igen,vilket jag är tacksam för. Var på sjukhuset i massor av timmar sen tog jag bussen till vännäs. For till lokalen med fanny. Ägde på brädan :p skrattade och slog oss men de gick bra och var kul. Annars så vill jag ha hem isa så jag kan andas ut typ. Helg igen,oplanerad för det mesta. Bjuden på 17 års kalas på lördag. Gamla vännäsgänget ni vet. Haha lol (tobbelol). Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sagali

tur att hon blir bra iallafall! far du dit igen så få du krama henne från mig!

2012-02-10 @ 10:01:30
URL: http://sagalis.blogg.se/
Postat av: ida westerberg

phuuul du är bruttan

2012-02-10 @ 18:37:20
URL: http://idawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0