Isabellhell

Min blogg är tråkig.Mitt liv är tråkigt och allt är bara allmänt tråkigt. Samma gamla vanliga allt typ. Hänger för de mesta på sjukhuset med isa och hennes onda ben,annars gör jag ingentinggggg . I fredags så hämtade min skåning upp mig så for vi till tove. Musik,folle och sånt. Backen på lördag,Sen for jag vidare till staden och var uppe och gick lite med isa,åt fruktsallad prata livet och rallyrace osv. Idag har jag oxå hängt på sjukhuset,ätit mat.kramats,även hälsat på andrea som ligger inne. Nä så tråkigt att veta för er. kan bjuda på bra musik istället. Medans kan ni kolla på isas röntgen bilder, superman :p
Empire Of The Sun – We Are The People
Gotye – Somebody That I Used To Know
AWOLNATION – Sail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0