Halv impuls åk till skellefteå över helgen

Har spenderat min helg hos tobbe. Hände mer än vad det händer i vännäs på ett år ungefär. Haft kul,bio,öl,fulla människor,utskällningar hit och dit,utelåst i denna värme. Tack agda80 som öppnadade.Bästa människan jag träffat i mitt liv. Men livet är bra och jag är glad. Igår så fick jag ta hand om en arg och alldeles för full tobias. Hahaaa fulla människor är de bästa. Nu pratar jag med magnus och saknar högstadiet.
Idag så har jag åkt buss,ätit middag med matti.Han är världens klokaste vän :@ Känns som att jag och skolan inte går ihop längre,sover hellre hela dagarna.Vilket inte är så populärt,så nu ska jag sova och göra ett nytt försök. Tack fööööör helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker älsk<3

2012-02-08 @ 12:57:06
Postat av: Isa

åh vilken söt bild på dig och tobbelol !!:-) /mamma isa

2012-02-10 @ 11:02:46
URL: http://isu.blogg.se/
Postat av: ida westerberg

är ni tsm?

2012-02-10 @ 18:38:18
URL: http://idawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0