Ibland när det blir för mycket.

Det här med blogg?så jävla onödigt.men så nyttigt på samma gång.behöver bloggen för att skriva av mig då och då.för att jag själv ska komma ihåg.men när det endå är folk som varje dag klickar sig in på min blogg,så måste det ju finnas något ni vill att jag ska skriva om?jag ser ju att ni läser.om det är någon vänlig själ som har lust att kommentera.gör det.om ni skriver färdiga rubriker som jag kan göra ett inlägg utifrån vore guld.annars lägger jag fan ner bloggen.se det som ett hot heh.

.försöker gömma mig för verkligheten lite.så jävla rädd.så jävla feg.lite för rädd att allt ska sluta upp som förut,att jag ska stå där en dag.med blodsprängda ögon och sängen som min bästavän.så jävla rädd för att saker och ting inte ska funka.men tänk om det funkar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ärligt så tycker jag det är bra när du bara skriver vad som helst som du gör nu.

2011-09-20 @ 16:36:41
Postat av: Ida Westerberg<3

du kan ju ha rubrikerna så här typ: 25/6 osv..

eller någon titel av någon text eller vad de handlar om i din text eller what ever :)))



http://idawesterberg.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

2011-09-24 @ 01:22:10
URL: http://idawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0