Jag vill bara få dig att må bra och jag önskar att jag kunde ta små bitar från inuti med en massa glada känslor och ge till dig så att om du hade dem i fickan skulle du aldrig mer behöva vara ledsen.

Du har lärt mig att vänta. Jag fyller mina dagar med mitt liv medans jag väntar på dig. Det är som om vi är tillsammans men den enda som vet om det är jag. När vi ses är det som att komma hem och jag får hälften av oss för en stund. Tillräckligt för att hinna samla ihop lite av dig så att det räcker de veckor jag väntar på att få vara med dig igen. Jag har aldrig tyckt om att vänta, men jag tycker om dig.
Tre från ikväll. Vi pluggade,åt och pratade i regnet.Vill dock bara slita av linas hår och ta det själv hehe.Just nu ligger jag och försöker andas,går segt.Men skola,prov och Moas första dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0