Krossa alla fönster, slå in hans dörr Låt honom veta, att inget är som förr

Jag lever.Jag går runt i din tröja,oftare än vanligt faktiskt.Dom senaste dagarna så har jag lett lite mer än jag trodde.Dom senaste dagarna så har vi skaffat oss en undulat.Jag har gjort gelenaglar.Jag har kramat lina hejdå och jag har vinkat av isa.Tungt var det.Lovet har kanske inte börjat på bästa möjliga sett.Ni som är ute och dricker med fina vänner.Ni som är lite för fulla.Ni som får le ikväll.Ha kul.Själv så har jag varit med min underbara familj.Lika underbart.Resten av kvällen så ska jag hålla mig hemma.En vän vill att jag ska komma på en fest men känner mig allt för seg för det.Bara amanda fondell håller sig kvar i idol ikväll så är min kväll fullbordad.På måndag får jag pengar,På måndag får jag beställa kläder.Jag bygger upp lyckan sakta men säkert.
P.s imorgon ska jag och emelie leka på leos lekland.Underbart.

Sett hockey i veckan också med dom här två.som förövrigt också har lämnat mig för att åka hem.

Isa och jag testade lite.trivs i det,men behöver göra annat med mitt hår före.

Kommentarer
Postat av: ida westerberg<3

har du färgat de längst ner eller?

2011-10-29 @ 20:47:07
URL: http://idawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0