Det trillar tårar ner för min kind, lugna tårar som lämnar spår av salt på nyckelbenen när de ramlar från hakan.

Vad önskar du att du var bättre på?
Önskar mycket.att jag ibland,bara ibland kunde sluta tänka så jätte mycket och bara låta allt vara och låta någon älska mig.Att oftare grina,le,träna,kramas,springa.listan kan bli lång

Är du religiös?
Nejnejnej.Är döpt osv.men inte på det viset.

Vad är din största rädsla?
Så många.Min rädsla är att förlora folk som jag älskar och som älskar mig.Det gör ont att tappa folk efter vägen.Så,det är min rädsla.Att bli vuxen skrämmer mig med.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Hm.Det elakaste?Vill jag nog inte veta.vet inte.skit hit och dit.men inget så.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Hugo och Liz ska dom heta.

De tre finaste sms du fått i år? Jag älskar dig. så enkelt och fint.de finaste.behöver inga fler,typ.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Killar som bryr sig.men det ser inte ut som att dom bryr sig på stilen.lite uteliggare,fina skjortor och så.mmmmmmm skate kanske.

Och fulast?
Killar som klär sig i fredperry och tror att hela världen är deras.så genomskinligt och fult.

Vem saknar du?
Jag saknar så många varje dag.vissa dagar kan jag inte vara utan isa bara för att hon blivit sån stor del av mitt liv.ganska så ofta saknar jag pappa.andra dagar så vill jag bara spola tillbaka tiden några år,leva med madde dag ut och in.saknar så mycket.Sen så saknar jag magnus.

 

Vilka tre personer inspirerar dig mest? allt från kaya turski till personer på weheartit till folk på gatan.

Senaste låt du lyssnade på? maskinen - kärlek vid sista ögonkastet.ovanligt huh?

Vad gjorde du i helgen? Förra helgen.fredagen så var jag hos lina med fina människor,vi åt,drack och lyssnade på musik.träffade nytt folk och så.i lördags så hade sagali fest,det var kul med blandat folk.sen på söndagen dog jag lite,mmm.

Vad ångrar du i livet (om något)?

Ångrar alla gånger jag varit för feg för att släppa in folk i mitt liv.Att jag undviker allt som jag är rädd för,det enklaste i livet är att förstöra för sig själv.

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm. saknade du inte mig också??

2011-10-18 @ 00:50:51
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0