En fredag.

I fredags så gick jag och isa över till lina.vi lagade lite mat
Jag stog för förätten.god
som sagt.min isa var där.
Sen kom emily och hängde.som inte ville vara med på kort så mycket
Jonas och några fler pojkar svängde förbi och sa hej.snodde våran paj och så.
Kvällen slutade med dans och fina tjejer.Ville visa mitt hår lite,snodde silvershampoo och nu har jag typ vita skiftningar.slitet och allmänt jobbigt hår.Ikväll så gick jag över till lina,vi pratade och så.hon hade hårförlängnings tester hemma.så sugen jag blev.beställa ska jag.frågan är när.Hela jag är täckt med trianglar,polismördare,döda osv.så går det när sundsvallspojkar får en spritpenna.så ska duscha lite!!GN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredag är då man festar.

2011-10-18 @ 00:54:33
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0