What goes around comes back around.

Jag lever mina vänner.Skolan går fort.Jag har uppgraderat mitt liv med en lite bättre iphone.Har till och med gått och skaffat spotify premium.Har märkt att så små saker som ett leende.eller ögonkontakt med dig kan göra mig glad för resten av dagen.Min mamma är helt enkelt bäst.gör mig glad.fick ett par fina skor igår.tack igen mamma!Sista lektionen så hoppade vi studsmatta och så.Ligger och är seg i linas soffa.Ska röra mig mot duschen,sen skall vi laga lite mat.Sedan ska vi och robbin.fråga inte varför,men vi ska se paranormal activity 3 och dö.Hejdå

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/Dåligt? Skulle du komma tillbaka till den fler gånger?



Ha en bra dag :)

2011-11-10 @ 21:00:52
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0