November och så.

hej max
Min helg har varit bra.I fredags så mötte jag upp elin,alex och sofia.kvällen startade hur segt som helst men kvällen gav med sig och det blev en fin kväll.dansade och var glad.Och igår så tog jag bussen in till stan.Träffade cim.Hängde med jenny och john.Vi åkte buss i mörkret.for på en lame fest och sedan blev det maxmat x 2.Fick iallfall träffa max och jocke.dom var ungefär lika glada och taggade som mig(hehe).Jag och jenny somnade kring sex imorse.Död och så drog jag mig mot vännäs med bussen imorse.Sprang bokstavligen hem till isa och knackade på.kramades och sa hej.just nu ligger jag med jessie j på högsta volym(tonåring:Pcool:Phög musik:P)nä men hon är ungefär världens bästa artist.tack och hej.
Ps.skriver när jag fått ordning på bloggen.mitt liv och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0