balkonghäng.

vad ska jag skriva för att ni ska orka läsa?hur tråkiga och långa mina skoldagar är?hur ont i huvudet jag har?hur jag bit för bit går sönder?hur kul är det att läsa då.älskar att skriva.har lite för många inlägg i mitt utkast där det står allt från hur mycket jag älskar min mamma till när jag sitter och grinar och texten är några kilometer lång.jag ville visa allt jag köpte i stan i helgen.men såklart så har jag ingen kamera.(lär önskas en kamera när jag fyller år).ska döda bloggen med kort då.tänkte bara säga att min blogg är lite tråkig.men jag fyller år nästa helg.och då ni,ska jag.ha en kamera.hah.kärLEeeejk

Kommentarer
Postat av: amanda

du kan ju alltid skriva om hur mycke pro jag är

2011-05-24 @ 22:23:19
URL: http://amandan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0