tvåtusenelva

Kärlek:
Hur har din kärlek varit hitills? - väldigt mycke upp.väldigt mycke ner heh.
Har du varit kär? - kär och kär.nja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja det har jag gjort.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - jodå.
Har du haft sex någon gång under året? - det har jag.
Har du haft ett hemligt förhållande? - nejp.
Sorg/hämd:
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej.som tur är
Har någon i din släkt avlidit? - nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ja fettg4ngster.
Har du varit i slagsmål? - utan knytnävar ja heh.

Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar? - jag har gjort ett misstag som kommer följa mig livet ut.ja
Har du skämt ut dig? - har jag nog gjort.
Har du ljugit för en vän? - tyvärr
Har du varit ute en hel natt? - kan man säga
Har du blivit tagen av polisen? - inte det
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - nej?:P:P jo


Vänskap:
Har du träffat nya vänner? - faktiskt,ja!
Har du förlorat en vän? - på sätt och vis.inte lika tighta
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - inte vad jag kan komma ihåg.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - hoppas jag inte.
Har du ljugit för en bästavän? - inte ljugit.
Har du haft en relation med en vän? - nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0