jag saknar honom,vart fan han än går.

Läste nyss ett stycke ur en bok som inte är släppt.och jag har aldrig varit så tom på ord.tappade nog hjärtat i knäet ett litet tag där.aaaaaah.jag kanske inte har haft världens bästa uppväxt med tanke på att mina föräldrar skiljde sig och massa saker.men min mamma och min pappa är bästavänner nu,och det är jag mer än glad över.vill inte ha dom som annat.efter jag läst det där visar hur mycket ett mänskligt hjärta egentligen kan ta.har haft en skön kväll på ena sidan av vännäs till den andra med olika folk.nu blir det mys med världens bästa sagali.smell ya later.

Kommentarer
Postat av: Elina

<3

2011-03-11 @ 10:29:59
URL: http://sjostromelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0