hej hopp i galopp!!!!!!!!!

nu är en ponny här! skriver med mina hovar åt moaLingling.
hon ska äta, sen ska vi ut tvärt & galoppa på åkrarna med flygande
snöflingor! sen ska vi ta oss en paus med raceandet & göra något annat
busigt med tobbe&tc, hoppas dom inte har en ponnygrill...... då äre kört!
he he he, blir väl en FRUSTande rolig kväll:) hoppas på lite gräs där borta.
nomnomnom, heheheh skojjas. gillar hö!och morötter och äppelen, dom är så
saftiga! åå brrrr nu längtar jag till sommarens frukter !!! iiiiiiiiih, nu ska moalingling
(som i kinaresturangen ling typ hehehehehe kanske tror de va så vem vet iiiih)
nämen nu ska jag lyfta på min mule och leka lite, kanske mata porslinskungen!
hehehehe hejdåmina ponnysvänner, <33333333333333 / ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0