dag efter dag går och jag vill aldrig såra dig igen

ont i huvudet.ont i hjärtat.va med mina brudar ikväll.längta
varje dag vaknar jag upp.i hopp om att alla känslor för dig är borta.intalar mig själv att släppa taget.alla bilder,minnen,låtar.våra bilder.våra minnen.våra låtar.bara blåsa bort.men det är lättare sagt än gjort.you took my breath away och jag ville aldrig ha den tillbaka.jag älskade dig,jag hatade dig.det var vi.du och jag.jag kunde andas ut när du var borta,jag kunde leva.sen kom den där dagen då jag vaknade med en klump i magen.du var inte borta för en dag.det var föralltid.svammel.NU SKA JAG VA MED MINA TJEJER FÖR DOM ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR DOM.herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0