i taxin,i trappen,i hissen,i hallen,jag faller

igårkväll va inte ens roligt,tårar med finaste sagali.men det kommer bli bra hjärtat jag lovar!somnade direkt vi slog på en film vid halv 2,va väldigt nära på att va hemma idag,kunde ha gett min högra arm för att få vara hemma och sova hela dagenn:))har lekt med alla killar på skolan idag,så dagen har gått ganska fort! jag är på väldigt bra humör idag=D! är det någon(SNÄLLA)som kan hjälpa mig med bloggen.den personen är fan guld värd!

det enda jag har gjort idag är att lekt med den här!




Kommentarer
Postat av: Amanda Halsvik

vad eeere du vill ha hjälp med?

2011-02-16 @ 21:53:26
URL: http://mandishalsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0