ere söndag?

jag har hur kul som helst.verkligen.haha önskar jag hade plugg nu så jag kunde göra något iallfall.men tyvär så har jag ju ingenting att plugga.ingenting att göra.mitt rum ser ut som blä,kan välja kläder tills imorgon(mina kläder är blä),kanske bada,lyssna på musik och tare lögnt=pP låter bra för mig för att va onsdag.
madde tatuerade sig idag,vill göra det.men inte nu,även om det är någon text jag kan ha med mig hela livet så är jag bara 15.kan hinna bli fet på traven,ångra mig osv.ska vänta några år.men fortfarande taggad.

(bild lånad från mandishalsvik)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skämtar du?! Är hon inte bara 15 eller nåt? :S Fett ovärt att tatuera sig nu.

2011-02-02 @ 19:21:03
URL: http://jnnn.blogg.se/
Postat av: veronica

Den med fjädern är riktigt fin:)Du kan ju vänta lika länge som jag gjorde...då vet du garanterat var fettet ligger som mest:):)

2011-02-02 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0