Ikväll säger jag hejdå till sommaren.

Klockan är 04:10.alltså är det söndag.men jag vill inte sova.för då blir det söndag på riktigt.vännäs har börjat leva lite iallfall.springer massa fulla ny flyttade 95or förbi mitt fönster hela tiden.även om jag har inte gjort något speciellt ikväll så har det varit en av dom bästa kvällarna på sommarlovet.har varit med madde.varit runt hela vännäs och hunnit med mer än vad någon tror.jag har varit så jävla glad ikväll.ska iallafall göra ett försök till att sova.vill inte ha söndag,vill inte se dig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig sjukt. Jag kommer till vännäs på fredag och festar sönder <3

2011-08-21 @ 11:20:49
URL: http://jnnn.blogg.se/
Postat av: Jenny

AAAH!! Matildas klasskompis skulle styra fetfest tydligen, och det missar jag inte ;)))

2011-08-21 @ 18:21:19
URL: http://jnnn.blogg.se/
Postat av: jäni

Trorde<3

2011-08-21 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0