when i see your face

fan vad less jag blir. har spanskaförhör typ muntligt och engelska förhör imorgon!har jag pluggat?nej
har löptest imorgon springa 10 varv runt jävla vännäsborg!har jag kondition?nej
orkar jag plugga nu?nä inte ens påväg att jag orkar
ska fan klara mig igenom dagen imorgon och efter det så är det bara att tagga att det är fredag dagen efter iallfall.

I scuffled with my best friend ..
that day ..
Was the worst day of my life
I've never before felt so sad ..
I know there is a lot of people Jealous from us
but I will never let them make us leave our friendship ..
You’re not just my best friend you're my sister ..
I can’t think of my world without you!
I will never forget the times we have shared .

 


Kommentarer
Postat av: m

jag älskar dig min finaste!

2010-09-30 @ 07:20:23
URL: http://mluundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0