polen!

alltså varför ska jag ha så jävla otur i allt..idag råkade jag böja in ögonfransarna I ögat nu kan jag knappt stänga ögonen för det gör så jävla ont.sen skulle jag laga mina låder så slängde ut allt jag hade i lådorna och nu råkade jag knäcka lådorna och allt ligger på golvet.över hela golvet alltså..blir galen på mig själv ibland.ikväll ska jag kanske ut och träffa en person:):)annars ska jag vara med elina och så! ÅHHHH jävla fitt låder alltså.ska fortsätta kämpa nu vi hörs sen

har inte pratat med my som ska göra min header..hoppas på att den är klar!ska prata med hon senare.ni får en bild på snyggpetter!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv; jahaa, då ska jag kolla där:) tack:)

2010-09-01 @ 17:35:07
URL: http://ecol.webblogg.se/
Postat av: johannnii

vem ska du på date med ikv om du inte ska vara med elina?*;););)

du är så himlarns snygg

ses på fredag kramrkam

lol på de med lådorna;);););) lol lol xD

2010-09-01 @ 19:14:36
URL: http://johannnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0