innan jag går och lägger mig

måste jag visa den sjukaste videon jag någonsin sett.vart så jävla arg när jag såg videon på killen som kastade ner en hund från en bro.men det här är snäppet värre,så jävla sjuk människa..
här är videon http://video.se.msn.com/watch/video/har-slanger-hon-valpar-i-floden/ahormyig.känsliga tittare ska nog inte titta.iallfall så har jag varit ute och kört moppe träffat några osv..när vi körde så råkade jag köra för fort i ett jävla stort gupp så moppen stannade av osv va så jävla arg men som tur är så fixade ulf det direkt och började köra igen sen körde jag in i ett nytt gupp men jag laga de själv så jävla bäzT:$

omg så jävla snygga skor storlek 42:$kolla videon på fb där hon dansar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Satan senna snygga skor! :O Vart kan man finna sådana raketskor? :O

2010-09-06 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0