<3

jag har så jävla ont i hjärtat just nu.över allt och alla.förstår inte hur en människa ens kan tänka på att göra det han gjorde mot madelene.min madelene.och idag såg jag en bild som fick mig att vilja försvinna,mitt hjärta dog bokstavligen.vad fan höll jag på med egentligen?att veta att jag har krossat en persons hjärta.att veta att min bästavän fortfarande ler efter allt hon varit med om,betyder allt!han beteér sig som ett cp,endå kan jag inte släppa honom?jag har nästan helt tappat kontakten med nästan den viktigaste personen i mitt liv.jag saknar han.min pappa jag älskar min pappa mer än allt.jag är så jävla lycklig att jag har mina vänner som jag har.för jag har fått dom finaste.vill bort från vännäs,långt bort.men endå inte!för det är här jag har mina bästa!

Kommentarer
Postat av: elina

<3

2010-10-24 @ 13:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0