dag 01 - om mig

liten
föddes i umeå den 5 juni.va väldigt blyg och tyslåten,bodde i vännäs fast det pendlade ganska mycket bodde både i vännäs och i umeå under min uppväxt.När jag va kring tre år så skildes mamma och pappa och mamma stannade i vännäs och pappa flyttade in till stan.bodde varannan vecka,och har väl varit van hela mitt liv med att dom varit skilda!men när jag började skola i Vännäs så bor jag hela tiden här i Vännäs. har inte träffat pappa på månader.och jag saknar honom väldigt mycket.mina absolut bästavänner när jag var liten var amanda och emelie.



skola
gick på vegaskolan från 1-6an och trivdes som fan.det var väääldigt mycket bråk och alla snackade skit men det var inte så allvarligt eftersom vi va ganska små.när vi började på hammar spliddrades klasserna och jag ville dö eftersom jag och madde inte hamnade i samma klass.fick en ganska skön klass.när vi väl börjat så var det ganska lugnt i 7an tills vi började 8an.skitsnack hit och dit,folk gick bakom ryggen.och jag hatade att gå till skolan där ett tag tills elina började på våran skola,sluta nästan va med alla och var bara med elina det var skönt,hon trivdes inte i sin klass så nu i nian började hon i min klass och vi är lika tighta som syskon.


gymnasiet

som alla förstår så börjat jag ju gymnasiet nästa år och det känns jävligt kul samtidigt som jag vill typ dö,känns konstigt att jag inte kommer ha alla från vännäs med mig på gymnasiet.men samtidigt ska det bli kul med nytt folk. vad jag ska välja -  antingen hp på lilja.eller turism i sundsvall eller sam var som helst! lutar mest åt hp på lilja,bara jag får lägenhet.

just nu
går ju i 9an och skolan är jobbig och det är vääldigt myckket plugg just nu,annars åker jag slalom är med kompisar och chillar här i vännäs,humöret går ju såklart upp och ner men just nu är allt himla bra! kärlek - allt blev som sagt konstigt i somras,men det var bara mitt fel så får skylla mig själv.just nu är det upp och ner,men mest uppåt:)
blev ganska kortfattat men nu är första dagen avklarad,vi får se hur länge de håller;)




Kommentarer
Postat av: en som går sam

om du tycker det är mycket plugg nu när du går i nian så räkna med dubbelt så mycket om du väljer sam ;)

2010-11-29 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0