när man inte har någonting att göra så

Visste du..

att jag vill ha - pengar
att min senaste kyss - var av en idiot
att jag lyssnar mest på - dina andetag
att jag pratar - när jag har lust
att jag inte gillar - fula pojkar
att jag avskyr när folk startar - rykten
att kärlek är - en bergodalbana
att jag gillar att - shoppa
att jag alltid kommer att - älska mig själv hehe
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - någon vecka sen
att min mobiltelefon är - bland det viktigaste i mitt liv
att när jag vaknar på morgonen - så somnar jag om igen
att innan jag går och lägger mig - ser jag ALLTID film
att idag har jag - sovit
att jag just nu tänker på - pengar
att i kväll ska jag - va med min bästavän
att i morgon kommer jag - sova och vara med vänner
att jag hoppas -
att jag kan beställa mitt löshår idag.


Har du:
Någon som förstår dig? elina
Någon som du saknar? han
Någon som du hatar? hatar är ett starkt ord.ogillar
Vem kramade dig senast? lillasyster
Vem pussade dig senast? han
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? sagali
Vem var hemma hos dig senast? elina
Vem var du hemma hos senast? elina
Har du några kärleksproblem? inte direkt.
Har du pratat med någon idag? ja.
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ja.

Jag:

Är singel? yes
Svär ofta? för mycket
Sjunger i duschen? haha ja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej.
Skrattar åt dina egna skämt? antagligen?dom äg
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
nejnej

Har du:

piercingar? öron och snart navel!
Syskon? storebror och lillasyster
Jobb? nej
För många vänner?
Rymt hemifrån? rymt och rymt
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? olika från dag till dag.
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja det har jag.
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ja.
Somnat i skolan? tvär somnat.
brutit ett ben? ja.
Tappat bort mig i min hemstad? nej kan alla gator,genvägar,stigar i vännäs hehe
Sett en fallande stjärna och önskat? ja faktiskt.i helgen som var
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja tyvär
Smugit ut utan lov? ja.
En hemlighet som ingen annan vet? ja jag har hemligheter med mig själv.men dom närmaste vet ju endå det mesta.
Sovit en hel dag? tyvär händer de ganska ofta ja.
Somnat gråtande? tyvär
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha aa
Blivit generad inför folk? inte vad jag kan komma på men säkert.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej.
Ätit musslor? ja faktiskt.usch
Varit på en festival? någon liten kanske.men ska fara på en stor..I SOMMAR
Haft ett förhållande i under en månad? tyvär ja.
Blivit kallad player? nej.
Färgat ditt hår svart? nej men väldigt mörkbrunt.

Vad:

Längtar du till mest just nu? snön och julafton.
Ska du göra i helgen? inga planer än faktiskt.
Har du för kläder på dig? mjukisbyxor och linne.
Gjorde du igår? var med emma.
Ska du göra i sommar? stockholm,festivaler,sola,vänner
Åt du senast? mackor
Har du för mobil? just nu - samsung touch
Vad köpte du senast? en sak haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0