madde

har varit ute med några ikväll.bara tagit det lugnt!tills jag fick veta att madde har krockat med epan i hörnefors.ringde till alla nummer jag hade.fick inte tag på hon!fick panik,va inte långt ifrån att jag grinade!läste artikeln på vk.och det stog ingenting om intensiven så vart lite lugnare!sen fick jag ett sms av amanda att hon hade pratat med maddes pappa och att madde mådde bra och skulle sova där över natten.vill bara att hon ska komma hem så jag får krama hon i hundra år!tänk om jag hade förlorat madde ikväll?ryser av bara tanken.fyfan vad jag älskar dig madde.ta vara på era vänner!


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag förlora min bästavän 08 och det är det värsta man kan va med om!

Ni måste verkligen va rädd om varandra och tänk på konsekvenserna på vad ni gör FÖRE.

Dom hade verkligen tur nu, tack och lov för det.

Man får en fet klump i magen av att veta att dom kunde åkt ner i vattnet och drunknat.

2010-11-05 @ 12:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0