sweet

gårdagen var den roligaste på länge med emma och moa!alltså fan har inte skrattat så mycket på år.iallfall så for vi till stan vid 4,då vi satt på busstationen och kände hur det luktade rök som fan så vi gick och kolla vad det va och då brann ett jävla hus och det va ingen i närheten så emma ringde 112 hahhh söt. köpte iaf  3 tröjor,shorts och ett par skor( bild kmr )!efter det blev det bio vi såg killers,jag och emma höll på dö av skratt!efter det köpte vi mer mat sen på bussen hem dog jag ännu mer..men kan inte lägga ut videon för det var några tantz i typ 60års åldern som sjöng men dom märkte att jag filmade så dom fick damp osvvv
körde moppe till bjur tog 40 minuter.han går fan bra för att vi hade typ 3 väskor med 10kg kläder i varje väska haha +fetemma och fetjag ikväll:angsjön!
jag vet inte kul att jag och emma lägger ut samma bilder men min kamera ligger i mammas bil!tvr

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack detsamma :)

2010-07-23 @ 18:12:38
URL: http://camiillan.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: tack så mycket!

(jag följer inte bloglovin)

tack för kommentaren!

2010-07-24 @ 10:24:34
URL: http://julianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0