makeu=P


har lovat att visa vad jag använder för smink,och det lovade jag för läänge sen.men bättre sent än aldrig
1. maskara från oriflame (bäzt)
2. maskara från maybelline
3. bronzing pouder från h&m
4. foundation från maybelline
5. blusher från h&m
6. vit kajal från isadora
7.svart kajal från h&m
(puder från isadora)
8. ögonbryns penna från ingenaning!
öh ja,använder inget direkt bra smink,vilket man egentligen borde göra eftersom jag sminkar mig typ varenda dag.min foundation är  sjukt bra för det är en mineralfoundation och man får bättre hud av den men.man ser flottig ut så jag köpte en ny som är typ i små burkar..en bra sak är att använda penslar när man använder foundation för använder man svampar så ska man egentligen slänga dom efter 2 dagar.Ya0 c00l zminkchey

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: du är snuttan:)

2010-12-14 @ 20:11:20
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0