dag 09 - min tro

hm.vad jag tror på.jag är döpt,fast hur mycket bestämde jag med att jag ville bli döpt?ingenting haha.gick på konfermationen bara några gånger för att vårat läger var att vi skulle till hemavan och åka.bara därför gick jag dit,var där några gånger och våra övningar var att rita gud och jag ritade en häst.dom blev arg.våran "fröken" läste upp böner jag låg bara och skrattade.så dom va nog inte så glad på mig,så jag slutade.och jag kan säga jag tror inte på någon direkt gud.men det har hänt att man undrat över vissa saker.och jag har fan bett till gud några gånger och det har funkat.så han ligger nog där uppe på något moln.längtar tills att få träffa honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0