dag 03 – mina föräldrar

min pappa heter owe och bor utanför stan.han jobbar med att spela in musikvideor,och göra musikvideor.han spelar i ett band.så han turnerar och sånt väldigt ofta.men jag brukar va där varannan helg men nu har det inte blivit på några månader men.han är världens snällaste pappa och vi har samma humor så det är ju ett +.

och mamma heter jeannette och jobbar här i vännäs på vuxenskolan.vi ses ju exakt varje dag så vi har våra bråk haha.men hon är endå en hur bra mamma som helst,och förutom våra bråk så är vi bästavänner och jag kan berätta vad som helst för hon.skönt som fan verkligen.även om mamma och pappa inte är tillsammans så har dom bra kontakt och är hur bra vänner som helst,vilket är skönt!:)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0