john maye<3<3

fyfan vad det luktar äckligt på mitt rum luktar mat,uuusch.sitter och kollar kläder,bloggar och så!imorgon(idag)så ska jag nog på stan med elina!efter det blir det att boka tid för färgningen(nervös som fan)har bara suttit uppe och deppat som fan över de förra inlägget och att om en vecka börjar skolan.fast är på bra humör nu!haha ska se film och smsa nu!

den som tar mig tillbak till grekland kommer jag älska resten av livet!vill utomlands hatar sverige ifrs blir det polen i oktober.och kanske turkiet i december!vi hoppas iaf PUSS



Kommentarer
Postat av: celina

buhu min skola börjar också nästa vecka.. :(

2010-08-16 @ 23:13:33
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0