let the music play

ni är mina allra finaste.
amanda segerljung har känt och varit med dig sen jag var 4 år så jag har känt dig i 10 år nu,och det är inte lite men fler år kommer det att bli,vi har delat allt med varandra,vi har varit som systrar sen vi träffades,gjort hur mycket som helst tillsammans,kom du ihåg när vi va typ 5 då vi var på boströms och vi såg raklblad och trodde att det var filmer så du tog dom och vi fick prata med chef och typ polisen.haha,sen när du skjutsade mig då vi var typ 6 år och så fick vi prata med polisen för att vi hade skjutsat varann när vi va 6 år hahaha.. sen när vi va i mormor och morfars stuga och vi spelade kubb men du och jag kasta bara upp alla pinnar i träden,sen när vi bodde nästan grannar och vi drog ner byxorna när det gick föribi gammlingar och dom fick typ hjärtattack sen på dagis då vi alltid skummade över köken så dagisfröknarna fick damp på oss sen då vi snodde massa grejer från skeppet som alla älskade HAHAHAHA. alla minnen + 10000 fler.


emelie segerljung dig har jag väl känt sen jag började andas haha? har känt dig i 14 år och vi har alltid varit bästavänner och kommer alltid att vara, du betyder ooooerhört mycket för mig,allt vi har gjort,kom du ihåg när vi samlade alla våra bokmärken och satt i din husvagn och skrek loppis men den enda som kom va din pappa som köpte ett bokmärke för 10 kronor.. sen när vi gjorde massa saft av dina bär det var faktiskt du och jag som kom på det;) ..kom du ihåg när  batman kom på linus kalas och vi typ kissade på oss och sprang upp till sängen vi typ skakade tills han for sen när vi var i stubbsand när vi var små och började plocka typ "sugrör" från marken sen kom den där jävla damp gubben så vi vart livrädda och bara kuuuta. och då vi alltid ljög på dagis om mina ormar att dom brukade ligga och vänta på oss när vi kom hem sen lekte vi med dom och att vi alltid möttes på rasterna på dagis för att vara med varandra, då jag alltid sprang till din avdelning och fröknarna langa dampet;).du+jag=alltid


jennifer adriansson även om jag bara har känt dig sen vi gick i typ 5an då vi verkligen började vara med varandra i 6an? så har jag endå så sjukt mycket minnen med dig,och har inte kommit någon så nära på så kort tid,du är verkligen min bästa jennifer! kom du ihåg när vi va hos marika typ varje dag och när du hade räkan när vi alltid var i stallet och tog han dom hon, när vi började vara med varann va vi verkligen med varandra v a r j e dag och jag kom alltid till dig  efterskolan och vi har varit tighta i typ 3 år nu och jag hoppas det blir längre, och kom du ihåg röviken?getterna,badet,allting bara,och varje morgon jag gick med dig då den där katten alltid kom varje morgon,haha!! sommar 08 var verkligen bäst med dig älskling.


madelene lundberg har känt dig sen vi gick i 2an seriöst allt vi har gjort? går typ inte att räkna upp?haha, men när jag var typ 6 år såg jag dig för första gången i lekparken och du var med angelica och felicia och jag sprang till gungerna och glodde på er hur mycke som helst haha,sen flyttade jag och ringde bara dig helt random och frågade om jag kunde va med dig, så du kom till mig och sov hos mig,vi bytte kulor typ hela natten tills du fick skitont i magen då du gick till trappen och skulle fara hem och jag typ ba men nej:(sen du ba jag kan prova sova såhär istället sen somna du på dirren,när vi va och pallade på lägret då vi just hållde på ta allting stod mitt i jordgubbslandet och gubben kom just ut och vi ba kuuta hahaha.då jag skulle rida daily och sadeln for sakta av daily och jag satt bara kvar och följde med och ramlade av HAHAHHAHA.sen när vi skulle fylla spån i erat stall då vi typ bara la oss där och chillade hihi,sen du fick alltid veta först när något hände exempel då nora föddes, ringde jag dig direkt när jag kom hem och berättade att jag hade fått en lillasyster,och när mamma och henke skulle flytta ifrån varandra direkt jag fick veta det sprang jag och grinade hur mycket som helst och jag va hos dig hela dagen, då du inte fick vara med någon när jag klättrade in i ditt fönster,då vi gömde oss under sängarna,haha ja du vet vad jag menar xD.. älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0