heydu

godmorron,klockan halv 9 ringde emma och frågade om jag skulle med till stan,haha vet ni hur sur jag blev jag hade ju tänkt sova till typ 1 idag? iallfall så kan ja ju inte det för var ju där igår och så.så jag somnade om till typ 11 och då ringde madde och vi prata om typ allt sen somna ja på soffan och vakna typ nyss,fifän va skönt de vaaa.. ska hoppa in i duschen nu ska duscha typ 1 timme haha,sen ska jag va med madde men de blir kanske efter maten? pusshej

jag och madde i somras.

 

till tula:det står seriöst överallt om mayakalendern. du kan ju läsa om det.men jag tror inte på det längre,typ några indianer som har bestämt att jorden ska gå under?jaokey..

Kommentarer
Postat av: Niklas H

Det finns överallt, Jorden kommer att gå under 20012, den tjugoandra december, det är så självklart som det kommer att bli.

2009-10-17 @ 17:34:44
URL: http://metroblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0