come on and fly with me

inte kunnat skriva i helgen pga av att jag har antingen varit i bjurholm eller ute occh inte haft ork..i fredags for jag till bjurholm efter skolan och var med en massa, var ju kull tills..? sen så igår träffade vi typ en massa uppe i skolskogen och grillade men de sög så vi drog till arnis och chilla då kom maddis å mandis och dom hade båda tagit uppe i läppen det vart näjsss men sen så kom älsklingen hem=sagali varit borta i 2 JÄVLA veckor lillan...iallfall så var vi typ 95850394 st som grillade nere på ikaros istället,de va näjs:) är med sagali nu och hon ska typ hem senare och ikväll blire att vara med moa,sara,arnis kanske:) men vi hörs....


sagali:vetu..jag brukar tänka på varför folk igentligen är med mig?
moa: haha du är ju...
sagali: det enda jag kom fram till är att jag är störd
moa: HAHAHAHHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0