chacha bloggän

sitter på skolan igen i datasaln, har lämnat in "barnboken" nu typ uppsatsen vi skulle ha klart idag,alltså paniken att alla hade typ 17 sider full med text jag ba haha hej 10 sider och bilder! men jaja. får bli bra det där! iallfall så sitter jag och skriver på våran skrivar sak som ska va klar till jul en "bok" vi ska göra? inte okej alls.  haha har hittat massa bilder från typ 6an och så! så ja lägger in några, har iallfall bara SO och gympa kvar sen ska jag hem och duscha och sova,har så sjukt ont i huvudet just nu...

aja.det funkar inte att ladda in bilder,helt cp.. får bli en annan gång

min goheader som jag gjorde på några minuter, får göra en bättre sen:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0