21 december 2012 går jorden under

läste  mayakalendern, det är något som några religioner har och dom ser typ i framtiden om typ världens största typ katastrofer? ex. dom visste typ att world trade center skulle hända, sen har dom sett att den 21 december 2012 kommer jorden gå under kalendern tar slut den dagen och då ska tydligen jorden gå under..  jag tror verkligen på det den här gången och jag är livrädd.. alltså åh. ska typ göra ALLT jag vill dom här 3 åren? dags att slippa skolan?haha.. tänk lixom om det är sant att jorden verkligen GÅR under 2012? vad gör vi då, alltså tänk er..fyfan.

förstå lixom när dagen kommer och dom säger att imorgon så går jorden under, vad fan ska jag göra då? skulle ta självmord heeelt seriöst än typ bli nerbombad av rymdgrejer, börjar typ grina bara jag tänker på det här..

förra gången "jorden skulle gå under" så var jag hos vilma och vi läste överallt hur världen skulle gå under,att jorden  skulle sugas in i ett hål osv... hon och jag började typ grina, och tänkte på allt. jag for hem direkt och var med mamma,hahaha! men jag va seriöst hur rädd som helst. men sen när det va på tv och dom klarade det dooog jag typ..

men lixom,jorden borde kunna gå under varje dag? vad som helst kan träffa jorden när som helst? så vadå,ska man gå runt och va rädd hela tiden.nej, okey, visst går jorden under så gör den väl de ..haha får vi väl hoppas på leva på mars lr något, blir ju fan nice:D!.

skulle ju va sjukt trist om vi dog redan nästa år. eller va säg ni:)?
men vafan,skaffa en ny kalender när den där går ut så kan vi leva lite till,ha som ingen lust att bo på mars. men de gå fint om ja nu är tvungen, eller får jag bo me gud<3333333 eller gud finns nog inte om jorden går under..

sen har vi ju haft på skolan att det finns ett vapen/bomb som man kan spränga jorden med,och om dom nu vet att det kommer typ en sån där sak varför inte spränga den då lixxxxxxom?

JAG NU^^



Kommentarer
Postat av: blondietulaa

asså fyfan, vart haru läst det?

måste träffa diig snart, saknar dig sjukt mkt och vi måste hitta på nåt, ÄLSKARDIG<3

2009-10-16 @ 23:32:56
URL: http://blondietulaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0