VÄNNÄS ÄR INGET ATT REKOMMENDERA.

Ligger i mitt nystädade och om mublerade rum.Lyssnar på urban cone som får mig att länga till peace and love en hel del. Har kanske inte skrivit det men jag har bokat peace and love biljetter. Dom senaste veckorna har varit omtumlande men endå rätt bra. Har fått besked som fått magen att vändas ut och in. Den eviga väntan på ett svar som kan förändra så mycket eller behålla allt så bra. Har hunnit med att kramats och fikat med mina stadstjejer. Har köpt  mig nya kläder och längtat efter sommaren. Tittat utlandsresor med emma som ska bokas. Vinkat av nathalie och fanny för hemflyttning till stockholm. Snart ses vi dock,funderar på att spendera en stor del av juni i stockholm. Har en hel del bildere att bjuda på. Var på maskeradfest i helgen. Nu ska jag äta frukost och invänta Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0