Imorgon är det juni

Proppmätt på ord. proppmätt på människor. Proppmätt på lögner. Rädd för alla människor typ. Röntgen och sjukhuset imorgon. Har den största klumpen i  magen. Många av mina vänner är utomlands och dricker öl. Jag är i vännäs och i regnet en vecka till. Så känsloladdad så det är helt sjukt. Ena sekunden grinar jag och gräver ner mig i min säng. Andra sekunden kramas jag med mina närmaste och är överlycklig för att jag har två skoldagar kvar sedan sommarlov. Vet inte vad det är med mig men är väl bara så mycket på en gång. Nu ska jag sova,försöka iallafall. Pratar med jonas,kollar big brother. killar är svin. tjejer är svinigare,det är fan fakta. Ska försöka sova med ett lite lättare hjärta så tar vi en dag i taget.Imorgon kommer bli tungt . uuuh Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0