Ibland när det blir för mycket.

Dom senaste dagarna har varit så himla konstiga.fått veta så mycket dåliga nyheter..Igår var en dålig dag. Låg och grinade tills jag inte kunde andas och tårarna var slut i mammas armar. Men det känns bra när man har världens bästa mamma. :))

Annar så har sovit bort dagar från skolan. Blivit bjuden på middag av lina dag in och dag ut. Hängt med robbin. Och viktor som har blivit Storebror åt kanske världens finaste bebis.  Jag tycker veckan har gått himla fort. Vilken jag inte klagar över. Det är fredag imorgon och tobias kommer hit. 

Är sååååååå skolless. Har ingen lust att ta mig i kragen och så heller. Har skickat in och hoppas på jobb i åre nästa torsdag-söndag. Och sedan blir det scandic jobb veckan efter. Skulle sitta fint med fyra skoldagar och sen lov. Imorgon blir det häng med tobias och moa och en sväng till sagali. Livet. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0