Nyårsafton



Åkte in till staden tidigt med moa.Waynes och några klädköp senare så for vi hem till sofia. Där väntade sofia,elin och alex.Vi åt världens godaste middag,skrattade och spelade kort. Och någonstans däremellan råkade förstöra sofias mac.rip. Sen kom gabriella och höll oss sällskap.

For vidare till jenny där en himla massa fina befann sig.Jag fotade knappt något.Dansade och hade kul innan tolvslaget. Tappade bort alla påväg in till staden haha.Tårögd och arg,ledsen fast himla glad så sprang jag in till stan och fick min nyårskyss av elin.

Resten av bilderna är alldeles för suddiga och dåliga.Hade bara min mobil med mig. Vill bara tacka  för en himla fin kväll.Nu sitter jag och pratar tatueringar med mamma.Hon har bokat tid och jag är så himla sugen och mamma vart taggad.Meeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0