#maskinen

Gör allt för att överleva typ,skrattar,kramas,äter korv.lyssnar på coldplay och dörrrrrrrrrr för dom är så bra.dom ska jag se 2012. mer då? ena sekunden ligger jag med huvudet i kudden och grinar,andra så ringer jag alla vänner i brist på sällskap. planerar helgen. jobb på fredag och bort från vännäs lördag till söndag. du lyssnar på timbuktu och säger att "allt löser sej" nej nej och nej. inse. Okej nu lyssnar jag på timbuktu och han va ju klok. Timbuktu – Det löser sej . Imorgon ska jag grina och kramas med isa.vi ska till stan,intervjua,träffa far.köpa min kärlek till jacka. Nu vet ni,nu ska jag gå över till matti.han gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: :)

Du skriver fint.

2012-02-01 @ 21:08:15
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0