Huvudpersonen.

etthundra tankar och en mening att skriva.de är jobbigt ibland.Livet alltså. Ikväll har jag torkat tårar och kramats med en person som jag tycker väldigt mycket om. Just nu ligger jag med johan alander på högsta volym. Punkt. "Sätter punkt,vänder blad och går vidare." Läser alla mina favoritbloggar,går längre bak i arkiven. Juni-juli, fan vad juni och juli var bra för mig.Vännäsdagarna,trästock,åsele,skellefteå. Blir påmind om johanna,johanna betydde väldigt mycket för mig i somras. Saknar dom där minuterna strax före 9 på söndagmorgonen på vännäsdagarna. Bästa minutrarna med moa på shell. fan vad dom ägde,fan vad sommaren är braaaaaaaaaaaa. Har sån sjuk sommar längtan just nu.nUNUnuUNnu. Känner att det här blir väldigt,nä jag vet inte. 

Vill berätta om min helg.För den var bäst och är värd att uppmärksammas

I fredags så åkte jag och några tjejer och hjälpte till att sätta upp banan inför tävlingarna som var i helgen i agnäs. Vi friåkte och det var den varmaste och soligaste dagen i vinter. Emily åkte pulka på brädan,fick inte stopp och åkte lite för fort ner i en svart backe. Det var kul. Åkte in till staden och mötte upp sofia som jag inte träffat på hundratals år. For till gile,lite vännäsfolk. Någon timme senare var dom på krogen. Fan att man inte är arton,ännu en anledning till att jag vill att tiden ska gå fort. Hur som så kom alexandra och elin. Vi spelade gitarr och sjöng. Kollade xgames och lite fina grejer till sarah burke. Sen vart det lördag och emma bjöd på donken. Senare så vart det kalas på stan. Stor lägenhet och 60 personer senare så hade jag haft en av dom bästa kvällarna. Träffade folk som jag mest vart chockad över att se.Cim var där,Victor var där.Leo var där. En person som jag inte träffat på evigheter kramade om mig och emma och fällde en tår för det var så längesen. Han e fin. Resan till donken<3 hundra donken beställningar senare så gick vi hem mätta och glada. Nu sitter jag fast i plugg. Klockan är kvart i ett och jag har skolångest. gillar inte skolan förövrigt.Imorgon kommer tobias,jag är glad. Godnatt ni som kämpat er igenom denna intressanta text.

Annars så är min kamera på vift. Den är inte i min väska,så förhoppningsvis ligger den i giles lägenhet. Vore ju ganska värdelöst om den inte gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0