Hej då lilla panik jag hoppas att vi inte ses på mycket, mycket länge.

Träffade en vän som jag inte träffat på en vecka. Jag har världens mest brydda vänner. de enda dom bryr sig om är hur jag mår.  Det första hon sa när vi sågs var
"Hur är det egentligen"
"Bra"
"Nä moa,det är inte bra.jag har läst på din blogg"
Är min blogg verkligen så deprimerande? Haha.På något sätt måste jag ändra det för jag mår bra. Jaaaaag mår braaaaa. Även fast  att jag inte har någon motivation till att gå till skolan. Och för att jag vill gå runt i shorts och linne. Men jag har kommit långt. Ni som inte har legat där tills fyra på morgonen och trott att ni skulle dö för att hjärtat gör så fruktansvärt ont. Ni kommer aldrig förstå. Fy och helvete. 30 januari. Den dagen borde inte få finnas. Men jag lovar lovar lovar lovar att jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0