hemma

seriöst äntligen hemma! vi började gå mot angsjön för att emma hade bråkat med sin syrra osv..sen så kom sebbes mami så vi fick åka med hon till angsjön på kvällen lekte vi med tobias,rickey,leo,johannes,jennifer och bebislukas!iallfall på natten skulle emma träffa elias från henens klasssss så vi åkte epa och så somnade vid 4 vaknade imorse av att jag höll på d-ö för att det va så jävla varmt sen va dörren i baklås så fick ligga och dö där inne lovelyyyyyy!vi skulle gå till bjurholm imorse sen kom hjallI och hämta oss!ah nuuu ska jag dö hejdå
fin min lugg va!tobias lillebror gullllllll
tur att man inte ser min dh
hahhaha aw

Kommentarer
Postat av: aino-maria

hej, du kan ställa frågor via min e-mali eller bara rakt på bloggen. frågestunden blev inte av så avslutade den.



kram,aino-maria♥

2010-07-20 @ 17:49:51
URL: http://ainomaria.blogg.se/
Postat av: Hilma

Sv: Tack :D Japp det har jag ^^

2010-07-20 @ 19:07:58
URL: http://hhilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0