ett tips

lägg dig aldrig i ett svart rum med din lugna lista på på spotify.och klicka inte in dig på michaela fornis blogg.och klicka aldrig på kategorin kärlek.och läs inte.jag är fast.och jag har många sidor kvar.och oj vad ont en annans ord kan göra.men mina ögonlock är tunga och mina tankar är överallt annars än var dom borde vara.jag undrar vad jag har för att förtjänat någon uppmärksamhet av dig.misstag misstag.jag saknar johanna som fanns där i mitt liv varje dag.jag saknar min gamla madelene jag gjorde allt med.jag saknar att ligga uppe hela nätterna och prata med elina om allt.jag saknar högstadiet och jag saknar.redan.att ligga uppe en hel natt och lyssna på min favorit sång.höra dig sjunga med och bara andas.han och jag.jag saknar att älska och jag saknar att vara kär.godnatt från en förvirrad moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0