Man pressar in naglarna i handflatan när hans namn eller bild dyker upp på datorskärmen. Man går ut och springer tills kroppen nästan ramlar ihop till en liten klump. Man sveper vingl▲s på tom mage när paniken blir som mest outhärdlig.

Förutom att det ser ut som att jag ska börja grina på bilden så gömmer jag mig i mössor,halsdukar och varma tröjor,hösten är ganska bra endå.Seg dag.somnade 5.steg upp 8.som sagt,skola idag.var ganska så skönt,redovisade lite.åt lite.tatuera lite.ska ladda hem säsong två av oc och dö i sängen,ta igen sömn och så.ikväll blir det att va med lite tjejer.bilder från igår kommer.godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFTA DU HAR EN LIKADAN TRÖJA SOM JAG! SÅ JÄVLA COOLT

2011-10-18 @ 00:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0