En bra måndag.

Skoldagen gick fort.riktigt fort.Besök av moa som har valt att byta linje från en glad/hatig samhälls klass.Förövrigt så sover jag knappt något längre.mina nätter består av OC.Slutade halv två.drog med moa hem till mig och myste på balkongen.åt nutella mackor och lyssnade på melissa.
Min älskade hund.Någon som undrade vad hon hette oxå.Doris.
Tog en fin bild då rektorn ringde.Och sa att moa var inskriven i våran klass nu.från och med onsdag.så jävla lycklig.tre bra år att se framemot. Nu så väntar jag på Eimante,vi ska fota.äta och bara umgås.

Kommentarer
Postat av: mois

asså GUD.jag ser ut som en jävla häxa.TA BOORT:(

2011-10-17 @ 21:10:32
Postat av: Anonym

va fet hon såg ut:)

2011-10-18 @ 00:48:09
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0