Söndag.

Helgerna går fort.antar att det är mening så.I fredags var vi hemma hos lina,jag och några fina tjejer.Kvällen började inte riktigt förrän vi kom hem till Nils,där jag hade det jätte trevligt.Bra folk och jag var glad.Sundsvalls besök i vännäs.Vilket gjorde helgen bättre.Jag var glad ända tills jag skulle somna,kvällen slutade inte riktigt som tänkt.Fick somna brevid moa så allt blev bra tillslut.Bon Iver – Holocene
Glada och taggade,ps min nya piercing.i örat där,ser ni ringen?läke ring dock.
Anton på semester.
Haha så jävla internt,kanske gjorde min kväll.
Och i lördags så var vi hos isa.Med isa,Sundsvallarna,edwin mathias och jag.Vi spelade kort och lyssnade musik.Gick hem till hampus och satt och pratade med Valpen och isa innan jag gick hem.Kvällarna slutar aldrig bra i vännäs.hata vännäs,ps var är snön ens?den är överallt men inte här. Bloggen är förhoppningsvis fin och igång imorgon,tillbaks till verkligheten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0